Retur & reklamation

Transportskador

Vi på Taklister i Sverige AB tar ansvar för varor som skadas eller kommer bort i transporten. Om du upptäcker att varan är skadad i transporten eller på något annat sätt så måste du kontakta oss inom en rimlig tid, dock inom 2 månader. Upptäcker du någon skada på varan, kontakta vår kundservice 0762-476997.

Byte och returer

Är du inte nöjd med något du beställt har du 90 dagars ångerrätt efter det att du mottagit varan, förutsatt att varan inte varit använd och inte är skadad. Ångerrätt gäller allt i butiken förutom lister med längden 1 meter. Du står själv för returportot när du skickar tillbaka en vara. Vid återköp så återbetalas 75% av priset på varan.

Reklamation

Om en vara är felaktig eller felexpedierad ska du så snart som möjligt kontakta info@gipsstuckaturer.se och ange felet, så får du information om hur du ska gå tillväga. Vi står för kostnaden vid dessa returer. Transportskada ska anmälas till utlämningsstället så snart skadan upptäcks.

Övrigt

Vid eventuell tvist kommer Taklister i Sverige AB att följa allmänna reklamationsnämndens rekommendationer och svensk lag.

Kundservice

Vid eventuella frågor eller för mer information, kontakta:

info@gipsstuckaturer.se eller ring vår kundservice på telefon: 0762-476997.